Sunday, May 9, 2010

Penipuan dalam Internet (Continue)

Assalamualaikum & Salam sejahtera kepada semua. Di sini sy nak clearkan mengenai penipuan yg terjadi kepada sy tempoh hari.
Hari ini kira2 kul 12 tghari tadi, sy menerima panggilan dari no 0199869479 yg mengatakan nama penipu yg sy paparankan sabtu lepas adalah beliau. Dia juga mengatakan nama & acc maybank tersebut milik beliau kecuali no tel tersebut. Dia ada memberitahu sy yg dia juga memiliki blog bundle http://www.1976bundle.blogspot.com/ dan dia amat terkejut dan tidak tahu menahu tentang penipuan ini.
Dia atau dikenali sebagai Bro Mady ini juga ada berkata sebelum ini dia ada menerima duit di dalam acc maybank nye tetapi tidak tahu dari siapa. So setelah berbincang & berbual kami menganggap mungkin ada org yg cuba menjatuhkan & memalukan nye. Dia berhajat untuk memulangkan duit sy & menyelesaikan masalah ini.

Sy disini ingin mengucapkan berbanyak terima kasih kpd kerjasama bro Mady dan meminta maaf atas apa yg terjadi padanye tanpa niat. Sy juga bersimpati atas apa yg terjadi pada bro Mady dan berharap semua nye akan selesai dgn baik nye; setiap kejadian yg terjadi ada hikmah disebaliknye dan terima la seadanye.
So saya berharap kekawan diluar sana continue la menyokong blog bro Mady ini http://www.1976bundle.blogspot.com/ kerana saya percaya ini semua tidak ada kene mengena dgn nye tetapi ada motif disebaliknye yg cuba menjatuhkan nye.

wasallam......

1 comment:

  1. TQ BRO.., BIASA LA TU. TAK PERLU MINTA MAAF. BUKAN SALAH KO PUN. MGKN APA YANG BERLAKU ADALAH KAFARAH UNTUK AKU KOT...

    ReplyDelete